2010. július 17., szombat

Új családtag

Megérkezett az Elp Ungarnföldéről egy éjfekete VW Tiguan táltos paripa hátán.

Vett egy autót, istenkém. Előfordul. 
Megvette Budapesten, ma reggel megcserdítette az ostort, és este kilencre már haza is repítette a ménes. Felhívott, hogy megérkezett, lemegyek megnézni a járgányt? Mondok hogy a fenébe ne!, telefon lecsap, utcai ruházat magamra ránt, hajmosás után még mindig vizes haj copfba fog, kulcs felmarkol, lerongyol. 
Mondta, hogy a bejárattól balra parkol, úgyhogy lelkesen odakocogtam a bejárattól balra levő fekete VW Tiguanhoz, és megcsodáltam, hogy jé, szerdán vette, és máris szerzett rá német rendszámtáblát? És egyáltalán, hova tűnt, azt hittem, itt fog várni a kocsiban feszítve... és mit keres a visszapillantón egy rózsafüzér? 

Az Elp ötven méterre balrább állt a mi, egyelőre magyar rendszámú Tiguanunk mellett, megvárta, míg odaérek, és akkor nyomott a kezembe egy bőröndöt, egy szatyrot és egy üveg bort, hogy akkor ezeket most felvisszük. De hát én azt hittem, hogy bemutat az autónak! Bemutat, hogyne, sőt el is visz vacsorázni, de először vigyük fel a csomagokat, különben nem lesz nekem hely. 
Felvittük, lementünk, végre bepattantam a kocsiba, biztonsági öv bekapcs, izgatott várakozás. Az Elp is beült, és elmutogatta a fedélzeti dolgokat, úgyismint hogyan állítja az ember a légkondit, meg hogy ez itt a rádió, meg a szivargyújtó, meg nézzem csak, van itt a könyöklőben egy naaagy doboz. Meg a világításkapcsolónak is van automata üzemmódja, nem csodás? De. Tök állat. Ezzel az Elp már ki is szállt volna, hogy akkor menjünk a sarki vendéglőbe vacsorázni, én meg csak ültem teljesen döbbenten, hogy a mindenit, ember, el se viszel egy körre? De a vendéglő csak pár lépés, és nem biztos, hogy talál előtte parkolóhelyet...

Totál úgy éreztem magam, mint WALL-E, mikor EVE beülteti a mentőhajóba és ő ott megpatpatolja az ülést maga mellett. :)

Végül autókáztunk egy kört, közben is lelkesen  magyarázott, hogy van ám cruise control (ezt úgy szemléltette, hogy megnyomott valamit a kormány mellett, felszólított, hogy figyeljem erősen a sebességmérőt, majd eljárt egy felföldi kopogóst), meg az ablaktörlő automatikusan bekapcsol, ha esik az eső, és a többi, én meg megkérdeztem tőle, hogy mit szól a Clarkhoz. He? - így ő. Az autó neveként - így én -, szerintem van benne valami Clark-szerű. He? - így ő.
Abban maradtunk, hogy még gondolkodunk rajta. :)

5 megjegyzés:

  1. Eltekintve attól, hogy hátaslónak nem szokás ostort cserdítgetni, gratulálok :D

    VálaszTörlés
  2. Ó, városi lány vagyok, cserdítek én bármilyen lónak ostort. :)

    VálaszTörlés
  3. De miért Clark? Miért nem Fekete Forgószél?
    Mamzli.

    VálaszTörlés
  4. Ennemertem. Az utcaban, ahol laktok Tiguanok sorakoznak? Vagy hogymi? Es mind a ketto fekete? (egyebkent szep szerkezet)
    Nem utolso sorban jo sok kilometerbelerakast kivanok :)

    VálaszTörlés