2010. november 25., csütörtök

Nagy nap ez a mai

Mégis vittem valamire ebben az életben. 

Találkoztam Béres Alexandrával. Tíz éve tornázok kisebb megszakításokkal a különféle DVD-ire, ő az egyetlen ember ma a Földön, aki monitoron keresztül rá tud beszélni, hogy csináljak még kétszer nyolc felülést, az ő könyve alapján találtam ki a most használt életmódom legtöbb részét - most meg egyszercsak kihirdette a cég, hogy ma este hatkor ő jön előadni, iratkozzon fel, akit érdekel.

Első megilletődöttségemben rögtön fel is akartam iratkozni a szervező csoportba (ahelyett, hogy esetleges kérdéseimmel halmoztam volna el őket; jobban el kellett volna olvasni a kifüggesztett plakátot, de a lényeg azért megvolt); a már benne levő kolléga kedvesen visszaírt, hogy most még nem vesznek be az igazgatók közé, de mellékelten küldi a meghívót. Hoppá... Mindegy, bejutottunk. :)

Vittem magammal a könyvet (nem vagyok egy autogram-fanatikus, ez az egy kivétel), valamint egy kölcsönfényképezőgépet, utóbbit egy csoportkép reményében. Addig toporogtam az előadásra rábeszélt kolléganő asztalánál, míg végre elküldte a levelet, amit írt, és felmehettünk az előadóba - és milyen jól tettem, hogy toporogtam! Mi voltunk ugyanis az elsők. Be is mutatkozhattam meg kezet is foghattam vele, és dedikálta is a könyvemet ("Vissainak szeretettel" - yeah!), és remélem, sikerült nem elmebeteg stalkernek tűnnöm. (Tényleg azt hittem, hogy más is hoz könyvet. :)

Az előadás az ismeretterjesztés és a "hajrá, meg tudod csinálni!" közt mozgott, teljesen élvezhető volt, ráadásul itt-ott még vicces is. Élőben pont olyan, mint a DVD-ken, talán valamivel aranyosabb. Általában azt szokták mondani, hogy "milyen kicsi", és tényleg nem egy jegenye, viszont önmaga legjobb reklámja is egyben. (Hihhhetetlenül szép az alakja, fotosop nélkül én ilyet még nem láttam. Na jó, Dörtét kivéve. De hol van ő Béres Alexandrához képest?)

Kijelentette, hogy neki pontban fél nyolckor mennie kell, és tényleg csak annyira halmoztuk el kérdésekkel, hogy háromnegyed nyolckor már észbe is kapott. Még mondott egy olyat, hogy majd egyszer visszajön táplálkozási tanácsokkal, és már el is suhant. 

Béres Alexandra 4 teh masses. :)

4 megjegyzés:

  1. Hehe. A ritka normális "celeb"ekhez tartozik. Egyszer a madaras teszkóban vásároltam, és valami technikai pultnál megálltam venni valamit. Az eladó nem volt ott, közben Alexandra a pasijával szintén megállt a pultnál. Mikor az előadó megjelent, persze, hogy először őt akarta kiszolgálni. Mire azt mondta, hogy én előbb voltam ott, foglalkozzon először velem...

    Egyébként meg a tesómmal egy osztályba járt valamikor és a mai napig előre köszön.

    Geri

    VálaszTörlés
  2. Őőőő, izé... nem előadó, hanem eladó...

    VálaszTörlés