2012. február 8., szerda

B. vissai

Vajon mit takar a b? Kiderül mai történetünkből.

Elvoltunk soppingolni barátnéval - egy kis ez, egy kis az, blúzok, kardigánok, miegyéb, és mivel most kezdődik a szívecskés alsók vadászidénye*, mondok, toppanjunk be az Intimissibe. Betoppantunk, körbenéztünk, sehol egy említésre érdemes darab, ámde itt van a Tezenis rögtön mellette, és tavaly ott volt tökjó, kukkantsunk be oda is. Így is lett. Körbenéztünk, ki-ki megtalálta a lelki társát, én speciel egy piros pizsinacit (itt se volt rendes szívecskés alsó). Aztán mivel ez volt a nap záróakkordja, összegyűltünk hármasban (barátosné, Mr. barátosné és én) az egyik kinti padnál, és nekiláttam elővenni a táskámból a sálat meg a sapit, mert ugye kissé hűvös van. És mi figyel a táskám szíjáról? Egy harisnya. Becsomagolva meg minden.

Enyhe szívroham, "ez mióta lóg rajtam?" firtatása, majd a cégjelzés megtekintése után  megkönnyebbülés, hogy csak a Tezenis óta. Rövid töprengés után eldöntöttem, hogy visszaviszem, mert ha le is tartóztatnak, csak ki tudom dumálni magam, hogy ha olyan zseniális mesterbűnöző vagyok, hogy észrevétlenül kisétálok a boltból ezzel a hatalmas értéket (995HUF) képviselő ruhaneművel, csak nem vagyok olyan szánalmas, hogy vissza is viszem. (Kivéve ha hencegni akarok zsenialitásommal, de mint azt az Evil Overlordság 6. pontja kimondja, ez nem jó ötlet.)

Visszavittem, örültek, senki nem akart letartóztatni, szívélyes búcsú, örülés, ismét távozás, elbúcsúzás Mr. és Mrs. barátosnétól, majd a villamos felé menet bekanyarodás a Tezenisbe, hogy ha ennyire jönni akar velem ez a kedves harisnya, hát jöjjön, és jól megvettem. Nem röhögtek kicsit se, mikor mondtam, hogy ez égi jel volt. A Tezenisben kedvesek az eladók, úgy tűnik.

No tehát akkor. Mai rejtvényünk: vissai kissé b_ _ _ _, de azért mi sz_ _ _ _ _ _ _.

*Kevésbé ismert hobbijaim egyike a szívecskés alsók vásárlása.


4 megjegyzés:

  1. hehe :)))

    jaj, de lennék a harisnyaügynököd

    VálaszTörlés
  2. A "b____" nem tudom mi, de nagyon szeretjük Vissait, bár még mindig nincs elképzelésem sem róla, hogy mi az a Vissai... És különben is, ilyeneket nem ér írni, mert bárszéken ülve olvasom, és innen leesni a röhögéstől azért már kicsit necces!

    VálaszTörlés
  3. Minek iszik, aki nem bírja... :)

    VálaszTörlés