2016. szeptember 1., csütörtök

133 boxes on the wall

Take one down, open it up.
132 boxes on the wall...

Csendélet
Megérkeztek, behurcoltak mindent (ketten voltak összesen, Norbi is beszállt; én pipáltam a listát).
Közben rendeltem egy pizzát a sarki helyről. Lessons learned: Amerikában pizzából a legkisebbet kell rendelni. Bohó fejjel és korgó gyomorral bekattintottam a nyolcszeletest, erre jött egy szekérkeréknyi monstrum.

Méretarányként egy szabvány bögre

Ugyanitt kartondoboz és csomagolópapír nagy mennyiségben eladó.

5 megjegyzés:

  1. ez már a sok csomag is? ...beleértve a családi fotókat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A családi fotókról nem beszélünk, ugyebár. Amúgy igen, szerintem rajta vannak ezen a képen valahol.

      Törlés
  2. De be vannak szkennelve! Becsszó.

    VálaszTörlés
  3. Tudom, az undimalac nem neked szólt, hanem Gergőnek.
    :)))

    VálaszTörlés