2011. február 22., kedd

Ebből már nem lesz Fukar Február

A hónap feléig még egész rendben volt minden.

Akkor majdnem leesett rólam nyújtózkodáskor a nadrág, ami - bár önmagában örvendetes esemény - felvetette a kérdést, hogy nem kéne-e valami nadrágbeszerzést eszközölni. Úgyhogy munka után betoppantam egy közeli plázába, egészen határozott tervekkel: cipőbolt (akciós csizmára vadászni), H&M (nadrág), Müller (mert a nővérem azt mondta, hogy érdemes, és hátha van ott egy olyan izé. na. hogyismondjam. görgős fejű fanedvmelegítő szett.)
Minden a terv szerint ment, egyetlen előre nem tervezett tétel hoppant be a kosárkámba, mégpedig egy csomag zabkeksz - ami ugyan nem tervezett, de hasznos, tehát a szabályokat még nem szegtem meg.

Ma ismét nekivágtam, egy másik plázát becélozva, hasonló tervekkel: nadrág, manikűrkészlet, szívecskés alsó. És az ollónál (manikűrkészlet) kezdődtek a bajok. Nem annyiért volt, amennyiért én gondoltam, hogy lesz, de *majdnem* biztos voltam benne, hogy jó az ár/érték aránya, és nem volt pofátlanul sok. Ilyenkor kerülök végtelen ciklusba. Nadrágot tehát már valami lilás ködben néztem, és mikor megpillantottam egy fehérneműboltban a szívecskés alsót, teljesen robotpilótára kapcsolva mentem be. Az eladósrác kérdésére, hogy "más lesz még neked?" pedig szinte automatikusan tettem be egy ún. bodyt a kosárkámba. (Ez egy zseniális találmány egyébként. Főleg olyanoknak ajánlott, akik hozzám hasonlóan nem szeretik, ha fázik a derekuk.) Az üzletből kilépve azonban a maradék kis processzoridőmet is elhasználta a gyötrő gondolat, hogy bár ez a body hasznos cucc, szükségem most épp nincs rá, hiszen manikűrkészlet lassan melegszik azért az idő, de (manikűrkészlet) akkor most mit csináljak, vissza csak nem váltják, de ha veszek mást, de mi van annyiért manikűrkészlet, és mit mondjak egyébként is, és ez hasznos cucc, de annyira most nem kell... Satöbbi.
Szánalmas, emberek, egyszerűen szánalmas.

Végül nagy nehezen sikerült felidéznem a kilépési feltételt: ha bizonytalan vagy, ne vedd meg, és így hirtelen minden egyszerűbb lett. Visszakocogtam a fehérneműboltba, és előadtam egy, a valóságnak nem teljesen megfelelő okot, hogy miért is szeretném visszaváltani/levásárolni a bodyt (igenis hogy tudok füllenteni). A Tezenis dicséretére legyen mondva, hogy zárás előtt tíz perccel szemrebbenés nélkül sikerült mindent elintézni: persze, levásárolhatom; nézzek körbe; kell segítség a méret kiválasztásánál? - jó, tudom, ez a normális hozzáállás, és nem pénzt kértem vissza, de akkor is jó érzés volt. Vettem még egy ún. "hűűűűűdecuki" szettet és hazakászálódtam valahogy.

Kész csoda, hogy ilyen tapasztalatok után még bemerészkedek egy boltba is.

4 megjegyzés:

  1. Ne járj egyedül vásárolni...
    Mamzli.

    VálaszTörlés
  2. ne izgulj, az én fukar februárom is bedőlni látszik. igaz, van még 4 nap :)

    célozzuk meg a Mértéktartó Márciust?

    VálaszTörlés
  3. Meg kell célozni. Még nem derült ki, hogy az ügyvéd mennyire akar megkopasztani - megkértem, nagyon udvariasan, hogy gondolja át. Ha úgy gondolja át, ahogy én szeretném, akkor lesznek anyagi eszközeim, hogy egyáltalán aggódjak, hogy tudom-e tartani a márciusi célkitűzést. :)

    VálaszTörlés
  4. nem baj, majd veszünk olcsó idényzöldségeket és spar vödrös narancsot. és álmodozunk ámokfutó áprilisról :)

    VálaszTörlés