2010. szeptember 10., péntek

Időjárás, te gaz


Kezdek becsavarodni. Az időjárás teszi. Vagy a rózsaszín nyuszikák.


Rájöttem, hogy nem az a félelmetes, hogy mikor cipőre pattanok itt fent, még süt a nap, és mire leérek, már zuhog az eső, hanem az, hogy ez már nem is tűnik fel.
Teljesen megszokott, mondhatni rutineljárás, hogy ha bevásárolni kell mennem, akkor gondosan megvárom, míg kisüt a nap/eloszlanak a felhők (már feltéve hogy a wetter.de szerint erre van esély; igazából persze teljesen mindegy, hogy mi van az égen, mert itt simán esik napsütés mellett és felhők nélkül is), spuri a boltba, végigrohanok  a sorok közt, fizetek, és mire kiérek, a külön nekem szánt dézsából már ömlik is a víz a biciklimre.

Tudom, hogy masszívan paranoiás vagyok, de ez olyan gyakran történik meg, hogy szinte már látom, ahogy (mikor elindulok) az eső szív még egy slukkot a cigijéből, unottan elhajítja a földre, eltapossa, és nekilát az esésnek. Valamikor, valahogy nagyon megbánthattam egyszer, és most fizetnem kell.

Egy kivétel volt: kedden akartam élesben tesztelni a szép új piros kabátkát - épp hivatalos voltam egy összejövetelre, zuhogott az eső, és még Hannoverhez képest is erős szél fújt, tehát a körülmények teljesen ideálisak voltak. Természetesen mire kigurultam az utcára, az eső szemerkéléssé szelídült, és a szél is jócskán alábbhagyott. :)
Ahogy így visszagondolok az elmúlt pár hétre, a jelenlegi állás körülbelül 10-2 az időjárás javára.

Viszont eső ide, eső oda, 15 C fok amoda, melegebb van, mint augusztusban volt. Úgyhogy nem panaszkodok, csak ismeretterjesztek. :)

1 megjegyzés:

  1. valahogy ki kéne cselezned. mondjuk kezdj el hangosan gondolkodni azon, hogy úgy gyűjtenél egy kis esővizet a szobanövényeidnek :)

    VálaszTörlés