2011. március 26., szombat

I nagyon <3 kerékpárbolt

Csak hogy mindenki tisztában legyen A kerékpárboltban dolgozók már-már felfoghatatlan és elképzelhetetlen viselkedésével.

Tegnap délután végre eljutottam odáig, hogy leadom a Táltos Paripát teljes szervizre. Mondja a srác, hogy jó, akkor holnap jöhetek érte. Itt jött az első wtf, hogy hogyhogy? No, azért délután jöjjek, ne reggel, de 1-ig vannak nyitva. Ha meg nem érek ide, majd jövök máskor érte, nem dobják ki. Jó, így én.

Ma 12:34-kor telefonáltam a biztonság kedvéért, hogy mehetek-e, mondták menjek, elkészült. Odamentem, a kezembe nyomta a korábbi srác a járgányt, hogy egy-két csavart kellett meghúzni, kis olajozás, meg az első váltón tekert valamit, meg hogy egy ezres lesz. Ez volt a második wtf, úgyhogy rá is kérdeztem, hogy dejsz' két hete szerelt rajta, azt is beleszámította? Elnéző vállvonást kaptam válaszul, úgyhogy fizettem és eljöttem.

És csak három utcára vannak ide... Imáim meghallgatásra találtak.

1 megjegyzés: